Savaitės taisyklė

Sveiki:)

Šią savaitę siūlom susipažinti su “Pick” taisykle. Pasirinkome ją, nes Lietuvos ultimeito uždarų patalpų čempionate ’13, vykusiame praėjusį savaitgalį, dėl šios taisyklės pažeidimo buvo kilęs nemažas ginčas. Dabar visi matę ir dalyvavę jame turės progą dar kartą paanalizuoti situaciją, smagaus laiko! 😀

” 18. Klaidos ir taisyklių pažeidimai

18.3 “Pick” taisyklės pažeidimas:

18.3.1. Jei BESIGINANČIAM 1 žaidėjui yra sutrukdoma judėti link savo ginamojo ar greta jo, žaidėjas gali sušukti “Pick” 2.

18.3.2. Žaidimui sustojus, gynėjas, sušukęs “Pick”, gali užimti sutartą vietą aikštelėje, kurią jis būtų užėmęs, jei jam nebūtų sutrukdyta. Jei diskas buvo išmestas – jis grąžinamas puolėjui 3, kuris turėjo diską, kai pažeidimas įvyko.

 Komentarai:

  1. “Pick” taisyklė galioja tik besiginančios komandos žaidėjams. 
  2. Gynėjas gali pasinaudoti “Pick” taisykle tik tuo atveju, jei jo ginamas puolėjas buvo nutolęs ne daugiau, kaip trimis (3) metrais kai jam buvo sutrukdyta. Žinoma, žaidimui sustojus juos gali skirti ir didesnis atstumas, kuris būtų sutrukdymo gynyboje pasekmė.
  3. Diskas grąžinamas jį išmetusiam puolėjui ne visada. Jei “Pick” sušunkama metimo metu ar diskui būnant ore, žaidimas tęsiamas nuo vietos, kur diskas sustoja, su sąlyga, jei “Pick” neturėjo jokios įtakos disko vietai aikštelėje. Pavyzdžiui:
    • Jei  “Pick” sušukusio gynėjo ginamas žaidėjas nė nebandė gaudyti disko (pvz., buvo kitoje aikštelės pusėje), sustabdžius žaidimą gynėjas tiesiog užima vietą aikštelėje, kurioje būtų buvęs, jei nebūtų sutrukdyta, ir žaidimas tęsiamas, iš vietos, kur diską pagavo kitas puolančios komandos žaidėjas.
    • Jei tokioje pačioje situacijoje gynejui sušukus “Pick” puolančios komandos žaidėjas nepagauna disko – tai laikoma disko perėmimu (turnover), nes “Pick” neturėjo įtakos žaidimo rezultatui.
    • Esmė tokia – kad ir kas bebūtų, pirma pagauk diską, o tada stabdyk žaidimą. “Girdėjau, kad kažkas šaukė” – ne pasiteisinimas 😀
  4. Jei diskas visgi grąžinamas jį išmetusiam puolančios komandos žaidėjui, jo markeris gali pradėti sekundžių skaičiavimą daugiausia nuo šeštos (6) sekundės.

Kaip “Pick” pažeidimas atrodo žaidimo metu galite išvysti štai čia (video 1) arba štai čia (video 2). O, kad dar geriau viską įsimintumėt – prieš jus sprendimų diagrama, pažeidus “Pick” taisyklę:

pick

Šią savaitę tiek, norintys sužinoti daugiau aplankykite Pasaulio skraidančiojo disko federacijos puslapį, kur rasite visas taisykles ir dar daugiau 🙂

Advertisements

Komentuok / Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s